Ready for japan

Monday, April 25, 2011

旅行中に野菜が食べたい。 I want to vegetables during a travel.

今日も曇り。変わりやすいお天気だそうです。
またどしゃぶりの雨と雷だったり晴れたりするのでしょうか。

観光に来られた方には少し残念なお天気かもしれませんね。

旅行にプチ長期で出かけたときに困るのは
外食ばかりになること。肉類と炭水化物ばかりになりがちです。
自炊できるところがあればまだ良いですが。

そこでそろそろ野菜が食べたいよという方におすすめなのが
”ここら屋”。
御幸町通りや三条など全部で4件ありますが、
おいしいおうちごはんを出してくれます。
野菜がふんだんに使われていて、新鮮で味がやさしくて旨い。
しかもそんなに高くないのがうれしい。

あ!あと手づくりジンジャーハイを頂いたのですが
生姜の味がたっぷりしていて、すごくおいしかったです。
人におススメしたいお店がまた増えました。






I love travel. However a little problem during do it is not to eat vegetables often for me:(
so.. in this case, try to "Kokoraya".
They have freash vegetable meals and very tasty.
These shops are around Gokoumachi street.
And the cost is pretty good.
The meals are great and I want to recommend a chu-hai called "Ginger hai".
Can taste thick Ginger taste, it makes me fall in love.

Kyoto hostel

No comments:

Post a Comment